Automobilio variklio laikiklis palaiko daugybę svarbių komponentų ir sistemų, tokių kaip variklis, transmisija ir pakaba. Šiame straipsnyje pateikiama efektyvi variklio laikiklio projektavimo metodika nuo konceptualaus projektavimo iki detalaus projektavimo naudojant projekto optimizavimą. Pirma, topologijos optimizavimas buvo pritaikytas tvirtam modeliui, kuriame yra tik galima variklio laikiklio projektavimo erdvė, ir buvo nustatytas optimalus konceptualus dizainas, kuris sumažina svorį ir atitinka visus standumo apribojimus. Remiantis topologijos optimizavimo rezultatais, buvo atlikta projekto peržiūra ir sukurtas pataisytas modelis, kuriame atsižvelgiama į visas konstrukcines ir gamybos problemas. Tada detalaus projektavimo etape buvo atliktas formos ir dydžio optimizavimas, siekiant dar labiau sumažinti masę ir kartu pasiekti standumo ir natūralaus dažnio tikslus. Galiausiai galutinis dizainas buvo patvirtintas dėl patvarumo. Pradinio projektavimo srities masė buvo 82,6 kg; topologijos optimizavimas konceptualiame projekte sumažino masę iki 26,7 kg; ir detali projektavimo užduotis, susijusi su formos ir dydžio optimizavimu, dar labiau sumažino masę iki 21,4 kg.
Variklio traversas yra konstrukcinis komponentas, automobilio rėmas, kuris naudoja atskirą struktūrą dideliame kėbule ant rėmo arba vieneto korpuse varikliui vežti. Pagalbinis rėmas yra privirintas ir (arba) pritvirtintas varžtais prie automobilio. Kai prisukamas varžtais, kartais įrengiamos guminės įvorės arba spyruoklės vibracijai slopinti. Automobilių variklio laikiklis naudojamas automobilių komponentams ir sistemoms, tokioms kaip pakaba, transmisija ir variklis, palaikyti. Variklio laikiklis nuima slėgį nuo variklio laikiklių ir paskirsto jį per laikiklį, todėl sunkiau nulaužti laikiklius nuo bloko. Be to, svarbios variklio laikiklio konstrukcijos veikimo priemonės yra ilgaamžiškumas, natūralus dažnis ir standumas bei mažas svoris, kad būtų galima optimizuoti veikimą. Medžiaga, naudojama variklio lopšio gamybai, yra labai svarbi jo veiklai. Automobilio variklio laikiklis yra pagamintas iš tokios medžiagos, kuri turi tinkamą mechaninį stiprumą, kad atlaikytų variklio svorį, ir suteikia tvirtą bei stabilią platformą, kad pakaba galėtų efektyviai valdyti transporto priemonę. Variklio laikiklio gamybai dažniausiai naudojamos metalinės ir nemetalinės medžiagos, nemetalinės medžiagos yra pluoštas ir kiti kompozitai, o metalinės medžiagos yra plienas, aliuminis, magnis ir kt.